28 sierpnia 2012

Oceanarium w Jastrzębiej Górze

Tegoroczne wakacje miałem okazje spędzić w Jastrzębiej Górze wraz z ukochaną Klaudią i znajomymi. Tamtejsze Oceanarium jest bardzo mocno reklamowane za pomocą bannerów oraz reklamy audio z samochodu jeżdżącego po mieście. Z racji tego, że jestem zapalonym akwamaniakiem postanowiłem je odwiedzić.


Oceanarium znaleźliśmy bez problemu, znajduje się ono na ul. Bałtyckiej. Wejście znajduje się za remizą. Na wejściu siedziały dwie młode osoby, pan i pani. Niestety miałem wrażenie, że siedziały tam za karę... Co mnie zniesmaczyło? Cena biletu, 20 zł od osoby to stanowczo za dużo. Cena zupełnie nie adekwatna do tego co tam zastaliśmy. Dwie sale, kilka akwarii, które były w dodatku brudne.


Uważam, że nie warto było odwiedzać tego Oceanarium. Moim zdaniem właściciel tego punktu powinien wzbogacić swoją galerię dodając kilkanaście zbiorników z żywą roślinnością. Być może wtedy byłoby to miejsce, które koniecznie trzeba zobaczyć odwiedzając Jastrzębią Górę.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć!



























Byliście tam? Podobało się Wam? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Spodobał Ci się ten wpis? Kliknij "Lubię to"!

4 komentarze:

  1. Te polskie "Oceanaria" to ogólnie jedna wielka parodia. To miejsca które wyciągają od ludzi kasę w zamian za nawet nie namiastkę oceanarium. To jest nieetyczne postępowanie.Ja przeżyłem szok gdy pojechałem do Stralsundu i zwiedziłem tamtejsze Oceanarium i Muzeum Morskie. Bilet rodzinny do tych miejsc (to dwa dni bite zwiedzania) kosztuje 45 E. To bilet dla całej rodziny na dwa oddzielne obiekty. Jeśli kogoś fascynuje podwodny świat to gwarantuję iż w każdym z nich spędzi po jednym dniu. Nie będę opisywać bo każdy sobie może znaleźć opisy w necie. To w Jastrzębiej Górze to jeszcze nie było takie drogie. Na wybrzeżu rewalskim spokojnie za podobne "przybytki" płaci się po 25 zł od dorosłego i 20 od dzieci. Co dla czteroosobowej rodziny daje koszt 90 zł. Czyli za 15 minut żenady płaci się połowę tego co w Niemczech za dwa dni prawdziwej przygody. To pokazuje nastawienie do tego co się robi właścicieli tych obiektów... Na zasadzie właź, kasujemy i (przepraszam za wyrażenie) spier.....j. Jeśli jesteście nad morzem to lepiej przeznaczcie pieniądze na dobrą świeżą rybkę od rybaka niż na wejście do tego czegoś. Ci ludzie powinni mieć sprawę karną za oszustwo. Bo wieszanie na czymś takim napisu "Oceanarium" to zwykłe pospolite oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. SCIEMA I NIC WIECEJ NACIAGACZE NA PIENIADZE BYAM TAM Z MEZEM I CORKA ZA BILETY ZAPLACILAM 55ZL PO TO ZEBY ZOBACZYC KILKA BYBEK W KAWARIUM SERDECZNIE NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedziłem oceanarium w zeszle wakacje bardzo mi sie podobalo wielka różnorodność gatunķów świetna zabawa mam nadzieje że w tym roku również uda mi sie odwiedzić oceanarium.

    OdpowiedzUsuń
  4. byliśmy tam w zeszłym roku bilety po 20 zł - szok!! tyle co do oceanparku - a różnica niesamowita. W oceanarium czułam się jakbym weszła do sklepu zoologicznego z taką różnicą że za to wejście musiałam zapłacić 55zł ( 2os dorosłe + dziecko). mocno rozreklamowane ale naprawde nie warto, jestem pewna że jak ktoś się tam wybierze raz więcej tam nie pójdzie

    OdpowiedzUsuń