16 lutego 2011

Problem z lampką Ikola A-280


Lampkę recenzowałem niespełna prawie rok temu. Tutaj możesz zobaczyć recenzję. Niestety mam z nią dość spory problem.

Lampka Ikola A-280 pod wpływem ciepła nagrzewa się i w miejscu gdzie znajduje się statecznik, plastyk dosłownie mi się wykrusza.

Myślałem, że lampka przeznaczona do akwarium powinna być sprawdzona pod tym względem i powinna wytrzymać dłużej niż rok czasu używania. W chwili obecnej zaczyna to zagrażać mojemu zdrowiu, dlatego postanowiłem złożyć gwarancję.




Jutro wysyłam lampkę do sklepu w którym ją kupiłem, następnie sklep odsyła ją do dystrybutora. Jestem bardzo ciekawy jak dystrybutor załatwi mój problem. Czy dadzą mi nową lampkę, czy może wymienią te części, które się skruszyły... Na pewno Was o tym poinformuję.

W związku z tym, że lampkę odsyłam musiałem wrócić do mojej starej pokrywy plastykowej. Musiałem ją delikatnie zmodernizować, tzn. w tylnej części oraz z boku musiałem wyciąć miejsce na filtr i wężyk od CO2. Delikatnie mówiąc spieprzyłem pokrywę ;P