18 marca 2010

Ikola a-280


W związku z tym, że spora część akwarystów interesuje się takim oświetleniem postanowiłem zamieścić krótką recenzję i kilka zdjęć. Szukałem kiedyś informacji na w.w. lampę ale praktycznie nic nie znalazłem.
A więc tak, wykonanie jest całkiem dobre. Aluminiowa obudowa. I jak już zdążyłem przeczytać wcześniejsze opinie o niej, również muszę potwierdzić fakt, że szybko się grzeje.
Ogólnie rzecz biorąc na małe akwaria jest całkiem w porządku i za rozsądne pieniądze.
Zobaczymy jak będzie sprawować się w praniu.
Chociaż szczerze mówiąc jestem lekko zniesmaczony, w moim zestawie zabrakło plastykowych nóżek Confused
Po kilku dniach dotarły do mnie nóżki do owej lampy i jest już wszystko w porządku. 



Dzięki wysuwanym z boku podpórkom lampę można umieścić nad akwarium od 38 do 54 cm szerokości. 
W zestawie jest świetlówka 18 W 10000 K.
Cena: 66 zł ;-)


Szczerze polecam tę lampę! 

Zdjęcia:

Zapraszam do komentowania!