19 lipca 2011

Do!aqua CO2 Starter Kit

Od sierpnia w sprzedaży będzie mini zestaw Do!aqua CO2 Starter Kit. Zestaw na początku będzie można nabyć w promocyjnej cenie 449 zł (ilość ograniczona), natomiast później będzie kosztować 600 zł. 35 gramowe naboje będą w cenie 19,90 zł.
W zestawie znajdziemy:
- CO2 Regulator - reduktor z wyjątkowo dokładnym regulatorem iglicowym
- CO2 Bottle - dwie jednorazowe butle z gazem (35g) w pudełku
- CO2 Bottle Stand - podstawka pod butle w kolorze błękitnym
- Stop Valve - zawór odcinający
- CO2 Diffuse - Dyfuzor szklany z licznikiem bąbelków
- Check Valve - przeźroczysty zaworek przeciw zwrotny
- Wężyk wysokociśnieniowy, wężyk sylikonowy i przyssawki

Moim zdaniem cena promocyjna jest bardzo zachęcająca, tym bardziej że jest to produkt renomowanej marki. Dlatego jeśli nosisz się z zamiarem kupna zestawu do swojego cube'a to szczerze polecam.

Źródło: Aquadam
Spodobał Ci się ten wpis? Kliknij "Lubię to"!

7 komentarzy:

  1. a jak sprawuje się lampka Ikola po naprawie? Bo zastanawiam się nad nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonimowy - Lampka prawdopodobnie została wymieniona na nową. Podkreślam, że prawdopodobnie ponieważ miałem kilka zastrzeżeń. Teraz już jest oki, wszystko działa jak należy.

    Zastanowił bym się na Twoim miejscu nad czymś takim:
    http://sklep.roslinyakwariowe.pl/nano-akwarium/nano-oswietlenie/lampka-akwarystyczna-blau-p-13258.html

    OdpowiedzUsuń
  3. lepsza? Bardziej pasowała by mi ta Ikola, belka, i mniej światła uciekałoby mi w pokój. Obecnie mam Decolight 11 W. Nie dość, że się psuje, to połowa Watów do wody nie trafia. Jaka tam jest świetlówka w tej lampie (firma)? I bardzo bym prosił gdyby się dało o podanie szerokości tej lampki. Bo długość wiem, że regulowana, ale zastanawiam się czy mi 2 na akwarium wejdą. Myślę, że na 45 L byłyby ok. Pytam tutaj, bo mało kto pisze i wie coś o tych lampkach :) Pozdrawiam i czekam na odp

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy lepsza to nie wiem, ale mi na chwilę obecną by bardziej pasowała.

    W mojej lampie na chwilę obecną jest świetlówka 18 Watowa o barwie 6400 K. Szerokość nóżek wynosi 12,5 cm.

    Powiedz mi czy chcesz założyć akwarium z wymagającymi roślinami. Bo jeśli tak to jedna taka lampka nie starcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam akwarium 45 L. Planuję generalny restart bo obecnie mam Decolight 11W. Planuję założyć 2 takie lampki, w sumie powinno wyjść 0,8W/L. Myślę, że mogłoby być ok. Wymiary akwa 50x30x30. Rośliny jeszcze nie wiem jakie, ale nie chcę się ograniczać do tych co nie wymagają światła. Zresztą teraz nawet nurzaniec nie rośnie, tylko wegetuje, więc co nie kupię powinno być ok. Zdaje się na Twoje/Pana rady. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak przy okazji - bardzo ładny baniak 25 L. Gratuluję! Możemy przejść na gg lub maila, wygodniej by było chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! :) Proponuję e-mail, u samej góry jest zakładka KONTAKT i tam jest mój e-mail.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń