24 sierpnia 2011

Akwarium GUARDIAN od Mycioka


Właśnie jestem na etapie dobierania sprzętu do nowego akwarium 72 l, o którym chciałbym napisać kilka słów. Szukałem akwarium, które będzie miało zbliżony efekt do OptiWhite i zarazem będzie tanie. Padło na szkło GUARDIAN. Ostanią kwestią było znalezienie odpowiedniej firmy, która wykona zbiornik. I takim o to sposobem znalazłem firmę Myciok.

Zamówiłem drogą elektroniczną akwarium o wymiarach 60 cm x 40 cm x 30 cm (dł., wys., szer.). Zarówno kontakt elektroniczny jak i telefoniczny jest bardzo dobry. Akwarium łącznie z przesyłką wyniosło mnie 131 PLN.

A teraz do rzeczy. Akwarium wykonane jest w całości ze szkła GUARDIAN. Jest ono pośrednie między FLOAT'EM a OptiWhite. Klejone jest silikonem bezbarwnym, a krawędzie ma przycięte w trapez. Grubość szkła 6 mm.


Moim zdaniem akwarium wykonane jest bardzo dobrze. Nie mam żadnych zastrzeżeń do szkła ani wykonanej pracy. Uważam, że akwarium wykonane jest starannie i z dokładnością.

 

Zrobiłem już test szczelności i wyszedł pozytywny, tzn. akwarium nie przecieka. Ze względów bezpieczeństwa test robiłem na podwórku.



Szczerze mogę polecić akwaria z tej firmy. Na indywidualne zamówienie mogą zrobić dla Ciebie akwarium jakie sobie tylko wymarzysz. Na pewno kiedyś jeszcze skorzystam z ich oferty.

Co o tym sądzisz? Napisz w komentarzu, zależy mi na Twojej opinii.
Spodobał Ci się ten wpis? Kliknij "Lubię to"!