24 sierpnia 2011

Akwarium GUARDIAN od Mycioka


Właśnie jestem na etapie dobierania sprzętu do nowego akwarium 72 l, o którym chciałbym napisać kilka słów. Szukałem akwarium, które będzie miało zbliżony efekt do OptiWhite i zarazem będzie tanie. Padło na szkło GUARDIAN. Ostanią kwestią było znalezienie odpowiedniej firmy, która wykona zbiornik. I takim o to sposobem znalazłem firmę Myciok.

Zamówiłem drogą elektroniczną akwarium o wymiarach 60 cm x 40 cm x 30 cm (dł., wys., szer.). Zarówno kontakt elektroniczny jak i telefoniczny jest bardzo dobry. Akwarium łącznie z przesyłką wyniosło mnie 131 PLN.

A teraz do rzeczy. Akwarium wykonane jest w całości ze szkła GUARDIAN. Jest ono pośrednie między FLOAT'EM a OptiWhite. Klejone jest silikonem bezbarwnym, a krawędzie ma przycięte w trapez. Grubość szkła 6 mm.


Moim zdaniem akwarium wykonane jest bardzo dobrze. Nie mam żadnych zastrzeżeń do szkła ani wykonanej pracy. Uważam, że akwarium wykonane jest starannie i z dokładnością.

 

Zrobiłem już test szczelności i wyszedł pozytywny, tzn. akwarium nie przecieka. Ze względów bezpieczeństwa test robiłem na podwórku.



Szczerze mogę polecić akwaria z tej firmy. Na indywidualne zamówienie mogą zrobić dla Ciebie akwarium jakie sobie tylko wymarzysz. Na pewno kiedyś jeszcze skorzystam z ich oferty.

Co o tym sądzisz? Napisz w komentarzu, zależy mi na Twojej opinii.
Spodobał Ci się ten wpis? Kliknij "Lubię to"!

4 komentarze:

  1. czy po zalaniu akwarium pojawiły się pęcherze powietrza w silikonie ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejscami się pojawiły. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Hmm zastanawiam się czy jest się czym przejmować...

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób zdjęcia jak to dokładnie wygląda ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia możesz zobaczyć tutaj:
    http://akwaroslinne.blogspot.com/2011/09/72-l-kamil-kobus-nowa-amazonia.html#more

    OdpowiedzUsuń