13 stycznia 2012

Tatuaż z rybą

Dzisiejszy wpis będzie tylko poniekąd związany z akwarystyką. Otóż od bardzo dawna chciałem się wydziargać. Ale zawsze brakowało albo czasu, albo pieniędzy, albo po prostu motywacji do zrobienia tak szalonej rzeczy.


W nowym roku postanowiłem, że zrobię sobie tatuaż. Chcę mieć motyw związany z akwarystyką. To jest moje hobby, lubię się tym zajmować i nie będzie mi przeszkadzać jak będę z tym identyfikowany.

Wiem, że powinna być to moja decyzja, ale chciałbym żebyście pomogli mi w wyborze wzoru. Nie chcę w wieku 50 lat wstydzić się tego tatuażu, dlatego wszelkie sugestie są mile widziane.

Podaje kilka przykładów.




Wasze propozycje proszę składać w komentarzach.

Spodobał Ci się ten wpis? Kliknij "Lubię to"!

7 komentarzy:

  1. Odwaga odwagą, ale ja potrzebuje doradzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z ich wygląda kiczowato.
    Tatuaż to coś co wygląda ciekawie ;) przez pierwsze 5 sek. - oczywiście u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Możecie też podawać swoje propozycje, jestem na nie otwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może coś w tym stylu http://www.pieway.com/wp-content/uploads/2011/06/Girls-Fish-Cool-Forearm-Tattoo-Design-for-2011-520x390.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Też od dawna noszę się z tym zamiarem, ale mój pomysł to wyłącznie ryba i tylko czarno-biała technika. Wydaje mi się, że to najbardziej optymalne rozwiązanie i nie będzie mnie irytować za 50 lat.

    OdpowiedzUsuń