28 sierpnia 2016

Zmiany na blogu | powrót do blogowania

Jak zapewne zdążyliście zauważyć pojawiły się zmiany w wyglądzie bloga. Pokrótce opiszę, jakie zaszły zmiany. Mam nadzieję, że nowa odsłona bardzo Wam przypadnie do gustu ;-)

Zacznę od zmian wizualnych. Otóż technologia idzie cały czas do przodu, a mój blog wyglądał delikatnie to ujmując kiepsko. Cały czas w głowie był plan zmiany layout'u, ale zawsze brakowało czasu na zrealizowanie go. Wczoraj się zaparłem i w końcu postawiłem na swoim. Zmiany już widać. Uważam, że w obecnej formie wygląda estetycznie. To co jest również dla mnie ważne, layout jest responsywny i w związku z tym również świetnie wygląda w wersji na smartfonie.

Nie da się nie zauważyć, że ostatni post widnieje z listopada 2015 roku. Przerwa dość długa. Planuję dodawać tygodniowo 1-2 wpisy. Myślę, że jest to optymalna ilość.

Mam pewne plany związane z dalszym rozwojem bloga, ale o konkretach napiszę jak staną się realne ;-)

Właściciel bloga się nie zmienił, nadal bloguje ta sama osoba ;-) Gorąco zachęcam do częstych odwiedzin zarówno na blogu, jak i na fan page. Jeśli, jeszcze nie polubiłeś mojej strony możesz teraz to zrobić klikając tutaj.

Ponadto zachęcam do obserwowania bloga poprzez e-mail. Co to oznacza? Prześlę Ci nowe notki bezpośrednio na adres e-mailowy, który podałeś. Możesz dopisać swój e-mail po prawej stronie bloga. 

Pozdrawiam, do następnego!