21 marca 2011

Problem rozwiązany z lampką Ikola A-280

Miałem mały problem z lampką Ikola A-280, o którym pisałem tutaj. Generalnie chodziło o to, że lampka zaczęła się sypać i powodowała zagrożenie dla osób przebywających w pobliżu akwarium.


Lampkę Ikola A-280 przekazałem do reklamacji, sklep natomiast przesłał lampkę do Dystrybutora Ikola, po czym lampka z powrotem wróciła do mnie. Wszystko to trwało około tygodnia. I przez ten czas byłem zmuszony używać mojej starej pokrywy lekko zmodernizowanej. Przeczytasz o tym tutaj.

Lampka Ikola A-280, którą dostałem z powrotem jest podobno nowa. Piszę, że "podobno", ponieważ mam kilka zastrzeżeń:
  • nóżki wyglądają na używane (dosłownie tak jak moje, które odesłalem do reklamacji)
  • na samej górze lampki jest wkręcony wkręta (w poprzedniej tego nie było)

Lampka wróciła w oryginalnym nowym, zapakowanym kartonie, dodatkowo sklep również potwierdził, że jest nowa. Przy okazji zauważyłem, że w nowej lampce jest zmienionych kilka rzeczy:
  • świetlówka 6 400 K (poprzednio było 10 000 K)
  • gruby kabel zasilający (poprzednio był cieńszy)
I to by było na tyle. Lampkę Ikola A-280 jakiś czas temu recenzowałem i tutaj możesz przeczytać moją opinię. Generalnie rzecz biorąc, czy lampka była tylko naprawiona, czy jest nowa to jestem zadowolony, że mój problem został rozwiązany.